Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Solig dag

Ville mer än gärna ligga kvar i sängen i morse när klockan ringde vid sju. Men det var bara att masa sig upp och åka till stallet för att släppa ut hästar. Tur att jag fick hjälp av Erika!
Mockade åt både Tösen och Rio innan det var dags för träning. Tränade Tösen för Karin och det var ett år sedan jag red Tösen sist. Men det märks att Rio har verkligen lärt mig rida på dom här månaderna jag haft honom. Tösen har aldrig gått så bra och då har jag ändå ridit henne i tre år. Kom åt henne lite för bra kanske, för på slutet orkade hon inte galopperade och bockade istället. Är supernöjd med henne och jag hoppas det går lika bra på träningen på onsdag och på tävlingen om en vecka!


Charmig bild på oss ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna Roodla

Hej!

Din "Vän" "Sandra christina johansson" har inte varit riktig ärlig på sin blogg som du antagligen vet om. Jag skulle bli mycket tacksam om du framför till henne/honom att jag vill ha kontakt.. Jag vill ha en förklaring...

Polisanmälan ligger inne pratat med de ett ANTAL gånger, pratat med blogg.se om allting.Så hälsa din "vän" att hon BÖR ta kontakt med mig. Hon ska förklara sig stå tillsvars.

Din sida kanske också är helt falsk och någon annans liv men hälsa fin kära vän att höra av sig till mig..

2012-05-06 @ 21:05:00
URL: http://roodla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback