Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Söndag

Äntligen får jag ta hand om min skönhet i tre veckor nu :D
Var ut till stallet vid nio i morse och fixade allt till honom och Abbe. Longerade honom i paddocken lite och han var ovanligt lugn för att ha stått så pass många dagar. Ska väl inte säga allt för mycket nu för då får jag väl ett helvete när jag ska rida honom i morgon ;)
Skulle ha varit Annicaträning i morgon men tyvärr blev det inställt :( Jag som såg fram emot det och det hade varit perfekt att rida igenom honom i ridhuset!
Får ladda om till Ullaträning i helgen och Annicaträning nästa vecka i stället!

När jag var klar i stallet så fixade jag mig i raketfart. Åkte därefter till Falun för att fira kusin som fyller 4 år idag!
Var på tävlingsryttarmöte när vi kom hem därifrån.
Och nu ska jag gå och sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback