Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Smakat på snön!

Skulle vara snäll och hjälpa Hanna att rida en av hennes hästar idag. Men det slutade ju inte så himla bra!
Red på Miranda och fick sällskap av Mia och Olle. Miranda var på tårna så vi skulle trava efter Olle och Mia för att hon skulle bli lugnare. Det blev hon ju knappast.... Började galoppera och gjorde världens bocksprång så jag flög som en liten vante och fick smaka på snön :)
Ville inte hoppa upp igen för hon var för upprörd så jag hade nog kanske hamnat på backen igen då, så jag gick med henne hem.
Ska nog hålla mig till Hannas andra häst Ursulla istället ;)


Why does it feel so good but hurt so bad?
Feels like I'm losing my mind.

Kommentarer
Postat av: .

Hoppas du inte gjorde dig illa! :(

2013-01-12 @ 21:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback