Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Party!

Kvällen igår spenderades hos Sarah med några fina människor. Hon bjöd på mat när vi kom dit, sedan blev det dricka för hela slanten. Spelade fia med knuff med våra egna drickregler till det! Hade hur kul som helst hela kvällen med mycket skratt.
Vid halv ett drog vi in till krogen men där var det totalt värdelöst. Hade lika gärna kunnat skippa det av flera anledningar.
Säger bara killar... Konstiga typer de där!
Jag och Linnéa gick till donken och åt innan vi gick hem till henne och sov!

Vi var ovanligt pigga i morse när vi vaknade och har pratat strunt hela förmiddagen! Skönt att få prata av sig lite :)
Har bakat morotskaka till tävlingsryttarmötet i morgon sedan har jag gjort så lite som möjligt denna dag!

I morgon blir det att gå upp i tid och åka till stallet. Sedan blir det kalas i falun hos kusinen som fyller fyra. Tävlingsryttarmöte på det och sedan lite plugg!

Jag och min finaste för ett tag sedan!

Kommentarer
Postat av: .

Supersnygga :D

2013-01-27 @ 00:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback