Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Nyfixat hår!

Är hemkommen från frisören för inte så länge sedan. Så nu känner jag mig fräsch och nästan som en ny människa.
Håret luktar sjukt gått så vill knappt tvätta det i framtiden ;)
Klippte bort allt slitet hår och slingade hela håret ljust. Madde ville strypa mig lite när jag sa att jag ville bli ljus i håret, då jag både har rött och mörkbrunt i håret nu.
Hon hade i färgen och så fick vi hoppas på det bästa helt enkelt ;) Hon blev positivt överraskad över hur bra färgen fastnade i mitt hår och blev ljust trots allt mitt röda i håret. Så resultatet är mycket godkänt med tanke på att jag hade kunnat blivit orange i håret ;)
Dock är inte håret klart fixat än då jag vill vara ljusbrun i hela håret. Så två frisörbesök återstår innan det bli helt klart. Så till balen ska håret vara så som jag vill ;)
Tror jag står ut med håret som det är nu tills dess. Blev ju så pass bra ändå!
Bokade även tid för håruppsättning till balen idag, iiih!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback