Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Mammahästen

Då var skolveckan snart äntligen över och helgen snart här!
I helgen har jag inte så många planer. Ska plugga, rida och köra bil så det blir väl en ganska lugn helg vilket ska bli skönt!

Fick rida mammahästen Cedynia på lektion ikväll. Har ridit henne någon gång innan hon fick föl men det har blivit stor skillnad på henne! Vi flyttade ut bakdelen på volt, bakdelsvändningar, serpentinbågar och lite vanligt jobb. Hon var ganska fin i traven och vissa stunder i galoppen innan hon blev stark för att hon inte orkade. När vi hade tagit någon galopp så blev hon lite väl taggad och började fatta galopp hela tiden när vi skulle trava. Hon var lite stelare i högersidan men det släppte nästan helt på slutet och hon blev ännu lite finare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback