Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Det börjar bli lite ordning på saker och ting

Jag måste faktiskt säga att jag är lite stolt över mig själv! Ni får tro det eller ej men jag har faktiskt räknat matte både igår och idag. Så mycket att jag till och med räknat ikapp alla sidor som jag låg efter. Det gick faktiskt riktigt bra att räkna också om man bortser från några uppgifter som jag inte kunde. Känns riktigt bra att vara ikapp igen. Nu kanske jag hänger med på morgondagens lektion då vi ska gå igenom något nytt!

Igår umgicks jag med min bästa vän hela kvällen. Underbart! Vi kikade på tv och pratade en hel del. Vi tittade på bilar, AFHV och pensionärsjävlar som gick på tvn och det blev mycket skratt. Länge sedan jag skattade sådär mycket!
Gick hem till mamma efter det och sov faktiskt där också i natt. Moster och kusinerna sov också kvar så har umgåtts med dom idag!

Hittade världens finaste balklänning idag också! Blev helt kär i den. Ska åka till Borlänge någon dag och kika på klänningar så jag hoppas att det kan bli den! Har även bestämt mig att jag ska fixa naglarna inför balen och var jag ska göra det. Måste bara boka tid någon dag.
Frisör bokar jag på tisdag när jag ska dit och klippa mig.
Känns som jag börja få lite ordning på det hela! Galet taggad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback