Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Dagen

Hade varit duktig och ställt väckarklockan på ringning halv tio i morse. Men väl när den ringde så hade jag ingen lust att gå upp så jag slog av den och sov vidare till halv tolv.
Gick upp då och funderade på vad jag skulle göra av dagen. Kikade lite på tv och åt mat innan jag tog en promenad till stan. Avslutade mitt konto på handelsbanken, köpte en ny bh, köpte minneskort till min nya mobil och beställde nytt simkort.
Gick sedan hem till mamma där jag fick mat och spelade kort med Tilde som vann hela tiden!
Blev kvar där hela kvällen och har inte gjort så mycket mer än att kika på tv och spelat quizkampen mot mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback