Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

2 februari

Hade med mig Rio på lektion i torsdags och det är galet vad jag har tappat alla mina magmuskler och alla andra muskler jag hade när jag red honom i 4 månader. Jag orkade rida i typ 10 minuter sen tog orken slut. Efter ridpasset vad jag tröttare än någonsin. Herregud vad han kräver mycket ridning den där hästen!

Igår red jag ut med Hanna och Ursulla. Rio var på hugget, speciellt på hemvägen. Kan skulle allt galoppera och trava på blankisen. Gjorde allt för att komma hem lite snabbare!
Följde med Hanna på hoppträning och sen käkade vi på blå lagunen med My och Maria. Sedan blev det filmtittning hemma hos My. Vi såg Eden lake och det var inte den bästa film jag sett. Blev mest arg och irriterad på den ;) Och livrädd ett par gånger ;)

Blev inte många timmars sömn i natt. Upp innan sju för att vara i ridhuset klockan åtta med både Rio och Abbe.
Red i 40 min och jag var lika slut idag igen när jag red. Är ju nästan pinsamt hur lite jag orkar rida honom nu :( Känner mig som en nybörjare som bara sitter och skumpar runt på honom.
Ska bli spännande och se hur lite jag orkar på Ullaträningen i morgon och hur jag inte kommer kunna gå efter det! Kanske blir ett pass utan stigbyglar så jag kan sitta ordentligt! Jobbigt kommer det bli i alla fall.

Kikade på när Olivia tränade för Ulla innan jag åkte med Malin upp till Borlänge. Käkade på max och handlade på Ica maxi. En mycket bra eftermiddag med mycket skratt!
Åkte till stallet och tog in hästarna och jagade envis ponny i stallet. Ouppfostade Abbe!

Har legat och sovit och varit halvt död sen jag kom hem från stallet. Hur trött som helst!
Kanske dags att gå och lägga sig nu?
Först ska jag kika klart på p.s i love you och gråta en skväll. Så bra film!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback