Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Sovmorgon!

Herregud så dålig jag är på att blogga! Men det har inte hänt något speciellt sedan jag skrev sist.
Ronja har kommit hem så har inte hand om Rio längre. Men får väl rida honom när jag vill!
Tränade för Annica på Tim i onsdgas och han var superfin verkligen. Hade inte ridit dressyr på honom sen förra året tror jag och ändå gick han så fint. Annica var imponerad av att han var så mjuk och fin redan från början och hans fina trav vi fick fram!

Red honom även på lektion igår och skänkelvikningar stod på schemat. Han var superfin då med! Jobbade med skänkelvikningar på kvartslinjen i lösgörande syfte först. I både trav och galopp. Det var inte så stora problem och det var nästan lättare i galopp!
Sedan gjorde vi skänkelvikningar på diagonalen och jäklar vad det flöt på. Så himla fin min bästa ponny!

Ska rida honom på lördag också och söndag då vi har pay'n ride på klubben. Rider en LA:1 och är han lika fin som han varit nu så kommer det gå super!

Har sovmorgon till halv tre idag, då jag bara har en lektion. Har i vanliga fall spanska på morgon men hade självstudier idag så jag tog mig en sovmorgon till klockan tio. Ska väl hoppa in i duschen nu och sedan laga mig nå mat. Får se om jag raggar skjuts till skolan sen eller om jag tar mig en promenad. Återstår att se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback