Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Nystart

Nu tycker jag det är på tiden att jag tar upp bloggningen igen! Mest för att jag ska kunna gå tillbaka sen och se alla vad jag har gjort.

Idag har jag varit i stallet i princip hela dagen. Var hos Jasper strax efter tio. Red ut en sväng och jobbade i galoppbacken så han fick upp flåset lite. Jobbigt tyckte han!
Hem och åt innan jag åkte till Hamre för att träna Tim för Ulla. Gick bra at träna med tanke på att det var första gången jag tränade för henne. Fick några bra tips som jag kan ha nytta av!

Ryckte manen på Tim när jag tränat klart. Tog nog närmare två timmar men nu är det gjort och förhoppningsvis kan jag knoppa i helgen utan att bli helt galen för att manen är för tjock. Fick dock en blåsa på fingret :( Men det får det väl vara värt om jag slipper jävlas i helgen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback