Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Morr på skolan

Har varit en lång skoldag idag. Har skrivit klart affärsplanen och skickat in den, vilket tog i stort sett hela dagen. Sista inlämningsdagen var idag och självklart är man alltid ute i sista minuten! Har tillbringat nästan varje lektion idag till att skriva affärsplan och klockan sex skickade jag äntligen in den! Skönt att ha det gjort, men jobbigt att inte komma från skolan förrän vid klockan sex.

Gjorde ett försök till att skriva filosofin när jag kom hem men det gick inte så vidare bra. Har ingen aning om vad jag ska skriva och jag var så trött så jag somnade i mitt försök till skrivande. Den ska vara inlämnad i morgon så jag hoppas att jag har inspiration efter skolan i morgon så jag kan blir klar med skiten!

Ska också bli lärare och proppa på eleverna med massa jobbiga uppgifter att göra, bara för att jag kan!! Usch, är så galet trött på skolan, livet och allt idag. Ingen bra dag. Så därför ska jag gå och dra täcket över huvudet nu och hoppas på att morgondagen blir en betydligt bättre dag.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback