Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Helgen!

Kan inte annat än att säga att den här helgen är den bästa på mycket länge!
Blev som sagt lite shopping i lördags på kupolen med Hanna. Hittade ingenting till mig men köpte julklappar åt pappa. Skönt att ha det klart då han brukar vara den svåraste att köpa något åt och alltid blir kvar sist.
Var bara att börja fixa sig inför fest när jag kom hem. Åkte till stallet för att festa med tävlingsryttarna innan jenny och co kom och hämtade mig vid halv elva för att åka vidare till Borlänge.
Var inne på s2 tills dom stängde och hade det superbra hela kvällen. Åkte vidare till Hedemora och stannade kvar där en timme innan vi åkte till Säter, där jag även sov kvar. Klockan var nog runt fem när vi kom till Säter.

Följde med Jenny en sväng till stallet igår innan jag åkte hem. Blev bio vid klockan sju, sista delen av twilight. Den var superbra! Ville inte att den skulle ta slut!
Blev sängen nästan direkt när jag kom hem. Sjukt trött!
Kan då säga att jag somnade med ett leende på läpparna! :)


Hahah sjukt ful bild på mig och Jennypennyjenny! Varför gör jag vindögdminen? :(

Kommentarer
Postat av: jenny

ihi jag älskar den!!

2012-11-26 @ 21:41:10
URL: http://jeennyjohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback