Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Dop

Idag var det dop för min kusins barn Minna. Dopet började vid tre och jag har inte gjort någonting alls innan det. Lika seg som alltid på helgerna!
Fick fika efter själva dopet och sedan åkte vi och käkade pizza på pizzerian i skedvi.
Har nyss gjort två körkortssluttester och jag klarade dom med 59 respektive 60 poäng av 70. Helt okej men inte riktigt nöjd så jag vill ha så några fel som möjligt! Blir hårdträning till på torsdag då jag har uppskrivning!
Nu är det beck som gäller!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback