Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Länge sen

Usch, är trött på allt som har med skolan att göra för tillfället. Har inte haft någon lust att skriva här och det har jag fortfarande inte. Men tänkte bara berätta att jag lever.
I natt bär det av mot stockholm och arlanda med språket för att spendera några dagar i Barcelona. Är så otaggad som man någonsin kan bli och jag har varken packat eller duschat än. Har ingen ork till något. Skulle vilja lägga mig och sova i några dagar! Men det blir nog bra när vi väl kommer iväg! Ska väl ta och sätta fart och packa nu...

Kommentarer
Postat av: Solav

VI VILL SE BILDER FRÅN BARCELONA ERIKA! :)

2012-05-23 @ 15:35:45
URL: http://sollee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback