Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Long time ago

Ganska länge sedan det blev något skrivande här, men har inte haft någon lust till det. Kanske borde börja igen, det visar sig.
Har i alla fall sommarlov och det är hur underbart som helst. Livet rullar på och det är så skönt att slippa skolan och alla måsten. Ska ta tag i körkortet nu också hade jag tänkt så jag kan ta mig dit jag vill själv och köra hästarna själv :)
Peace and love nästa vecka och det ska bli så sjukt kul. Vara en hel vecka med bästa vän och bara ha det underbart!
Jobbade på p&l tre dagar i veckan så jag fick gratis festivalpass. Inte så jobbigt och lättförtjänt!

Midsommarafton igår och det hände ingenting. Jobbade tre timmar på dagen och åt lite mat hemma. Åkte med Hanna och lämnade Simon på bete. Tror han blev glad över att få lite nya kompisar :)

Idag blir det säterdalen med lite folk :)


Förra midsommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback