Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Borlänge

Nu är det nära tills vi åker upp till Peace and love och bosätter oss i några dagar och har det grymt kul! Var upp en sväng idag så Hanna och co fick hämta ut sina band. Eftersom det regnat hela dagen så tyckte vi inte det var någon idé att sätta upp tälten idag. Så förhoppningsvis kommer tälten upp i morgon!

Gick på kupolen när vi hämtat ut banden. Köpte tält, ihopfällbara stolar, shorts och en parfym. Köpte även en regnponcho när vi kom hem. Så nu tror jag att vi klarar oss även om det kommer regna varje dag. Förhoppningsvis så blir det inte så mycket regn som det ser ut nu, en sväng på fredag bara. Kan ju hoppas att solen kikar fram någon dag också!
Tagga P&L 2012!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback