Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Smider planer!!

Fick en brilljant idé utav pappa idag som han även gick med på! Iiiihhh, ska bli så spännande men tänker inte berätta vad det är förrän allt är bestämt och klart! Förhoppningsvis sker det inom de närmsta veckorna och jag tror det blir kanonbra! Ni kan få se en liten bild sen när allt är klart ;) Läääängtar!

Har även smidit lite andra planer med Linn och vi bestämde att vi skulle rida tillsammans i helgen. Får låna Jasper och rida lite så det ska bli skoj. Har ju inte ridit på mer än en vecka!
Fick även en till häst att rida i helgen, Rio. Så nu blir det mycket hästar och mycket träningvärk. Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback