Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Hard work work

Inte så jobbigt att jobba just nu då jag bara jobbar fem timmar och får sovmorgon ;) Ganska skönt att jobba hos pappa så man får gå lite som man själv vill ;) Plus att man får pengar!
Får se om jag kan skippa jobbet i slutet på veckan och dra ut på roadtripp med Sarah och co, får hoppas pappa går med på det, är ju trots allt mitt sista sommarlov!

Var till Sarah efter jobbet idag och färgade hennes hår och hade det trevligt.
Ronja red på Rio när jag kom ner och jag blev grymt ridsugen. Har ju inte ridit på en vecka och det börjar krypa i kroppen nu när man är van att rida nästan varje dag! Får ta mig en tur snart när det passar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback