Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Våren är på väg!

Det är så härlig när solen lyser och det är massor med + grader ute! Man blir så glad och på mycket bättre humör!
Bästis sov här i natt och tror att båda var lika trötta igår så somnade på en gång. Undrar dock vad hon drömde i natt. Vaknade av att hon skrattade i sömnen... Hon är inte som alla andra den där tjejen ;)

Jag och Rio red ut med henne och Rocky en vända i det härliga vädret i en timme. Skönt var det och hästarna dampade på som vanligt men det gick bra! Sägs att det ska vara minst lika fint väder i morgon så det hoppas vi på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback