Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Två veckor kvar!

Inte hänt något kul så har inget speciellt att berätta.
Rio var hopplös idag. Han hade glömt gångarten skritt idag så att skritta gick inte alls. Blev arg på honom så då fick han gå ett pass i paddocken också. Men då skärper han till sig och går så fint som om han aldrig har bråkat förut. Men det ska tydligen inte gå så bra dagen innan man ska tävla. Så jag antar att det kommer gå galant i morgon då! Dock är det mer som en träning!

Blir sängen nu om jag ska orka upp i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback