Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Loooov!

Älskar när man kan sova hur länge som helst, vakna upp och inse att det är lov och att man slipper gå till skolan!

I lördags så var det 50års fest för faster ute i grådö. Jag tog med mig Linnéa så att jag inte skulle få allt för tråkigt. Var lite halvsegt emellan åt men ganska kul att se på alla fulla människor! Fick skjuts därifrån vid elva och åkte hem till Sarah för att spendera natten där. Hon är inte hemma så hade hela huset för oss själva!

Linnéa var tvungen att gå hem, så jag sov där själv men hon kom tillbaka efter lunch. Tittade på skidor ett tag innan vi bytte om och gick ner till stallet. Red till Nibble och det tog 1 h och 45 min. När solen försvann blev det iskallt och sista biten var inte så varm! Men annars var det en trevlig tur med våra damphästar!

Ikväll blir det dressyrträning i Hamre för Marie. Det ska bli kul och vi måste ligga i hårdträning nu till tävlingen om två veckor! Efter träningen kommer Linnéa hit och sover här, myyyys!
Måste väl sätta igång att städa då så att hon inte svimmar när hon ser mitt rum ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback