Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Det går bra nu

Kan inte säga annat än att det går sjukt bra med Rio just nu! Ljuspunkten på dagarna helt klart.
Red dressyr i paddocken idag och han var galet fin. La även upp stigbyglarna och plågade mig själv med att sitta ner i traven. Inte det lättaste på den där bjässen men på slutet var det nemas problemas och allt kändes så enkelt. Men jag kommer garanterat ha träningsvärk i morgon!
Är så sjukt taggad på att tävla just nu när allt flyter på så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback