Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Lucia

Dagarna i skolan är ganska slappa nu för tiden vilket är skönt och inget jag klagar på!
Dock återstår två prov så det blir mycket pluggande i morgon och i helgen. Ska bli skönt att få det gjort!
Har bara en lektion i morgon och den börjar 14.35 så jag får en lååång sovmorgon. Men tror jag inte ska ta en riktigt så lång sovmorgon utan plugga, slå in julklappar, duscha och förbereda med inför partyt innan jag går till skolan. Sen ska man ju inte sova allt för länge heller har vi lärt oss på psykologin ;)
Men en liten sovmorgon får det allt bli!

-20 grader nu på kvällen så Marie ringde och frågade om vi ville rida eller inte. Men självklart ville jag det. Det finns väl inget dåligt väder utan bara dåliga kläder, eller?
Var bara att klä på sig ordentligt och faktiskt så frös jag bara lite om rumpan och knäna.
Det var hoppning som stod på schemat idag och gruppen efter oss tyckte det var för kallt för att rida, så därför fick jag hoppa Peper så alla hästar skulle få gå idag. Jag som ville ha min bebis!
Men det gick faktiskt riktigt bra att hoppa Peper idag! Trots att jag fick lov att hoppa i dressyrsadel ;)
Hoppade tre hinder som stod på medellinjen så man red som serpentinbågar. Han hoppade riktigt bra och vi landade i rätt galopp nästan hela tiden. Höll dock på att ramla av en gång då han landade i fel galopp och sen skulle byta galopp. Blev hans vanliga mega spark med bakbenen vilket jag inte var beredd på, men satt kvar som tur var.
Han var så fin idag och vi var mer samspelta än vanligt. Riktigt kul att hoppa honom idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback