Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Tomten jag vill ha en riktig jul. En sån som man har när man är liten.

Fortfarande ingen julkänsla och det känns som ett skämt att det är julafton i morgon.
Börjar tycka att det är överskattat att fira jul för det är då fan ingen jävel som är glad utan det blir bara bråk och alla är sura på varandra. Älskar vuxna människor ibland....

Tur att jag får spendera julaftons förmiddag på bästa stället. Stallet!
Dagen lär väl bara gå utför sen. Skiter i morgondagen och laddar inför juldagen istället då det blir massa party!
Ska nog fira jul på mitt rum för mig själv i morgon. Är nog skönast och bäst så :)

God jul på er alla andra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback