Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Snart slut på den här året

Har inte blivit mycket skrivet här den senaste veckan och det beror på att jag har varit sjuk och inte orkat skriva.
Julafton blev bättre än väntat trots att jag hade feber och frös som en galning när jag inte svettades som en tok.
Fick mycket fina paket, bla en sony xperia v!

Var planerat en utgång på juldagen men det sket sig för mig då jag låg hemma och hade feber, snorade och hade hosta!
Har legat på soffan hela dagarna nu i några dagar och varit mer eller mindre död. Har hostat så mycket att jag har träningsvärk i magen, så slipper träna på ett tag ;)
Mår mycket bättre nu och febern är helt borta. Har lite hosta kvar och rösten är inte helt återställd. Inte heller magen mår helt bra än.
Men det stoppar inte mig från att fira nyår i morgon :D

Idag har vi varit i uppsala på ikea och shoppat lite nya saker. Blev lite smått och gott som fick följa med hem! Sitter för tillfället och kikar på avatar, men ska snart gå upp och kika på de tre musketörerna!
I morgon blir det ridning av Jasper som var mycket länge sedan, ska bli skoj! Sedan är det all in och party för hela slanten! :D

Kul att logga in här när man fått en kommentar att man är snygg! Alltid kul att höra, dock är jag så nyfiken och skulle gärna vilja veta vilken personen är ;) Nyfikna jag! hihi

 

Finaste skitponnyn :*

Kommentarer
Postat av: .

Finaste ponnyn för finaste flickan :)

2012-12-30 @ 22:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback