Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Hemfärd från globen!

Då var dom här fem jobbdagarna i globen slut för i år. Sett otroligt många fina hästar, bra ryttare, roliga shower, slitit och jobbat på som bara den!
Det har varit långa dagar och tidiga mornar så har mer eller mindre känt mig som en vandrande sengångare. Med hjälp av mycket fika och godis så har jag hållt mig vaken varje dag ;-)

Nu sitter vi i bilen och är påväg hem till dalarna och Hedemora igen! Går inte att beskriva hur skönt det ska bli att komma hem och att få sova i sin egna säng!
I morgon ska jag sova hur länge som helst och kika på alla nya saker jag inhandlat. Kommer knappt ihåg allt, hehe ;-)

Ska försöka fortsätta att hålla mig vaken hela bilresan hem och göra Linn sällskap som kör. Taskigt om alla skulle somna och hon får vara vaken själv och köra. Hon är minst lika trötta som oss andra!
Tur att jag har godis och energidryck ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback