Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Grattis världens bästa vän Linnéa på 18 års dagen!!

 
 
ÄNTLIGEN är dagen här som vi alla så länge har längtat efter. Din 18års dag!
Jag hoppas att din dag blir så bra som möjligt med mycket glädje och fina paket. På fredag ska det bli den bästa dagen på länge och vi ska ha så otroligt kul. Ska supa dig under bordet så du inte kommer ihåg vad du heter ;) PÅ KROGEN!!
Du är världens bästa vän och alla människor borde ha en som dig i sitt liv. Du lyser upp dagarna och gör en glad när man är ledsen och allt känns hopplöst. Jag vet ärligt talat inte vad jag skulle ta mig till utan dig,
Du är en stor del av mig och utan dig skulle det fattas en stor bit av mig själv och jag skulle inte vara hel.
Märker hur blödig jag är och hur mycket du verkligen betyder för mig när jag sitter här och halvt gråter.
Skulle kunna skriva en hel bok om dig och hur underbar du är. Vill bara att du ska veta att jag älskar dig med hela mitt hjärta till månen och tillbaka + mycket mer! DU ÄR BÄST!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback