Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Det närmar sig

Då var sista provet avklarat för i år! Var i naturkunskap och det gick väl helt okej men hade kunnat plugga på ännu mer. Känns inte lika bra som förra naturkunskapsprovet som jag fick MVG på. Men hoppas såklart på att det räcker hela vägen även den här gången.
I morgon är det fika och kyrkan som gäller, sedan har vi avslutat HT 2012 och får jullov. Det innebär att det återstår endast en termin av gymnasiet och att jag snart tar studenten. Känns jävligt bra samtidigt som jag känner raka motsatsen!

Jobbat tre timmar idag och i morgon blir det ännu mer timmar! Blir nog sammanlagt runt 38 jobbtimmar nu fram till julafton ;)
Mycket att göra men kul när man har saker att göra hela tiden och underbart när lönen kommer :D


Mina finaste flickor <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback