Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Äntligen jullov!

Sååå himla skönt med lov! Det behövs verkligen nu känner jag.
Är skapligt trött just nu efter en arbetsdag med mycket att göra. Blir ganska påfrestande när det alltid är mycket att göra, man ska vara glad mot alla kunder, hålla humöret uppe och hjälpa alla samtidigt.
Tur att jag har dom bästa arbetskamraterna man kan ha som gör det hela tusen gånger bättre!
Fast det är ju ganska kul att slå in paket också ;)

I morgon blir det 9 timmars jobb och sedan lite ridning på det. Kommer somna ovaggat då!
Visseligen tror jag att jag gör det ikväll också. Ska kika på morden i sandhamn sedan blir det sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback