Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Jävla pissväder

Usch vad man blir trött av det här dåliga väder och så omotiverad till allt.
Jag och Linnéa gick och la oss vid tio igår och kikade på tv en stund innan båda två somnade. Vaknade halv elva idag och vi har inte gjort annat än att titta på tv och degat.
Linnéa gick nyss härifrån och jag ska väl snart äta lite mat och sen ska jag försöka ta tag i pluggandet. Men det är ju så jobbigt.
Lite senare blir det stallet och jag hoppas det har slutat regna då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback