Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Rejs på åkern!

WIIIIHOOOO då var det äntligen helg igen, som jag längtat! Och inte nog med det så fyller jag år om precis ett halvår!
Jag är sjukt laddad inför Falun i morgon med Linnéa bästa vän! Kommer bli nå grymt bra!

Efter skolan så red jag ut på Ursulla med Linda och Chessy. Red på stubbåkern och hon blev hyfsat fin rätt snabbt men hon hade hur mycket energi som helst. Så tillslut orkade jag inte bråka med henne så vi rejsade fram och tillbaka på åkern istället. Tyckte det var lika kul hon och jag. Jag satt och skrattade mesta delen av tiden! :D



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ofta min häst kan se så fin ut ;p

hihi

2011-09-04 @ 13:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback