Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Blääää

Åååååh vad det går bra för mig. Eller inte. Går åt skogen med mina försöka till att plugga... Jag gör verkligen allt annat än det jag ska göra och koncentrera mig på. Bra Erika, bra.
Har prov i Geografi i morgon och det är sjukt mycket att lära sig och det man läser går in ena hjärnhalvan och ut genom den andra typ. Det är omöjligt att lära sig allt det här. Men kanske blir så om man alltid sitter dagen innan man har prov och försöker lära sig allt. Gaaah. Hej IG här kommer jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback