Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

På lovet!

Då har man bokat klipp och färgtid! Så om två veckor blir jag rödtott om jag vågar, men det tror jag. Sjukt skönt att äntligen få göra något med mitt hopplösa hår som jag tröttnat på för länge sen. Längtar!

Slutade tolv idag och hade tänkt plugga så mycket som möjligt efter skolan. Men det gick ju inte så bra. Började pluggade vid tre och skrev klart mitt tal. Sedan åkte jag till stallet och tittade på Annikaträning då Karin red Rio! Sedan blev det kalas och sen matteplugg. Kunde ha hunnit med mycket mer, men lite är alltid något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback