Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

En förändring

Känner att det är dags för en förändring med mitt hår nu. Är sjukt trött på mitt hår för tillfället. Känner att det bara är äckligt, fult och i vägen. Skulle behöva klippa mig men det tar emot eftersom jag redan har kort hår och vill inte ha kortare hår. Börjar få en fin utväxt också och nu har jag fått för mig att jag ska färga håret rött!
Vet att nästan alla har rött hår nu för tiden, men jag har funderat på det länge men inte vågat göra det. Vet inte om jag vågar nu heller. Men det skulle vara fränt ;)

Den här röda färgen hade jag tänkt mig





Sjukt snyggt om ni frågar mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback