Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Redhead

Allt pluggande igår lönade sig på provet idag. Ekonomiprovet gick kanon och jag är så glad att det är gjort! Gjorde även klart engelskaprovet idag och det var ju inget att hurra över precis.
Men känns skönt att ha allt gjort när jag åker till globen. Känns mindre bra att när jag kommer tillbaka till skolan är det massa prov. Men men guess that's life.
Har iaf pluggat idag med som alltid. Gjorde klart öppet hus intervjuerna med UFföretagen så nu håller Elise på att finslipa på det sista. Har även gjort klart alla frågorna om foder. Bara spanskaglosorna jag ska kunna till i morgon, så gör jag engelskan i morgon. Skönt att allt snart är klart!

För tillfället sitter jag och snackar med Mikael fast jag borde läsa på spanskaglosorna. Mycket bättre att prata med honom än att läsa glosor!
Slängde i en röd toning i håret innan jag duschade nyss och kan då säga att var jag inte röd i håret innan så är jag det nu! Hade mer rödlila hår innan och nu är det verkligen rött. Men jag är nöjd. Trivs i rött hår :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback