Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Första dagen i kombitävlingen

Då var dressyrdelen avklarad i kombitävlingen. Tyckte inte det gick så bra. Tim var pigg men ville inte ställa och böja som jag ville, han var mer som en pinne. Men resultatet var ju helt okej ändå! Var någon ny bedömning efter ryttartest och jag fick 68 poäng. Så jag ligger 6a inför hoppningen i morgon. Stilbedömning som gäller och jag ska ta allihopa då ;) Mitt rekord är 63 poäng och då hade jag 9or rakt igenom, ska se om jag kan toppa det i morgon ;) Ska ge gärnet iaf!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback