Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Torsdag

Hade tänkt plugga engelska när jag kom hem från skolan eftersom jag har prov i morgon. Men smart som jag är så somnade jag på soffan och vaknade när jag skulle åka till stallet så det blev inge pluggning. Inte orkar jag plugga nu heller så det får helt enkelt gå som det går i morgon...

Hade vikarie på ridningen idag och vi hoppade studs. Det var skoj och det gick superbra! Sofie (tror jag hon heter) tyckte jag hade väldigt stadigt skänkelläge, följde med bra och hade bra eftergift. Det kändes som att det stämde idag för allt kändes bra!
Dock blev jag förbannad på någon jävel (säkert någon snorunge) som har klippt hovskägget på ena frambenet och klippt i manen! Förstört för mig när jag har stått och slitit i flera timmar för att få det att se bra ut. GAAAAAH!


ÄR DET FINT ELLER???

Snorungar ska fan inte få ha sax. Jag är rätt arg just nu!

Kommentarer
Postat av: Malin Olenius

Men va är de för jädra barnrumpor som klippt :O

2011-03-18 @ 22:59:43
URL: http://malinolenius.blogspot.com
Postat av: Emma

men asså.. de ser ju förjävligt ut!! manen växer snabt men hovskägget som är värst kommer ta 100år!!

-.-'

2011-03-20 @ 13:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback