Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

AJ!

Har verkligen inget kul att skriva om, därav blev inget skrivet igår!
Min käke är en plåga just nu. Anledningen till det är nog bara för jag biter ihop för hårt när jag sover. Inte skönt direkt så jag skulle väl behöva uppsöka en tandläkare men jag orkar inte. Var ju dit för ett tag sedan och vill inte dit igen. Sedan fixar dom väl inte det på en gång utan får väl komma dit flera gånger. Får helt enkelt hoppas det blir bättre!

För en gångs skulle så var spanskalektionen helt okej idag. Kan ju bero på att vi inte satt med näsorna i en tråkig bok utan var på musikcentrum och dansade! Fick lära oss olika spanska danser och det var faktiskt ganska roligt!


Kommentarer
Postat av: Elinor

sv; det är du allt!

2011-03-24 @ 18:34:26
URL: http://hannaelinor.blogg.se/
Postat av: Olivia

äsch vafan du red ;)

2011-03-24 @ 22:56:42
URL: http://oliviasahlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback