Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Sjukt tråkigt

Rätt värdelös kväll måste jag säga. Det enda jag har gjort är att ätit, ätit och ätit lite mera. Jag känner mig som den mest ensamaste tjejen på jorden. Därför tröstäter jag med kakor, kakor och lite mer kakor. Tjock tjej!
Undra vad jag ska äta härnäst?

Kvällen igår och dagen idag har jag spenderat med Linnéa som även sov kvar här. Inte en tråkig stund med den där bruden iaf! Blir att umgås med henne en sväng i morgon också, sedan ska jag nog sova hos Malin tror jag! Sen är det snart midsommar också. Tagga!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback