Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Tisdag hela dan

För en gångs skull så gick jag upp i tid i morse. Blev pannkaksfrukost, muuuums och vid halv tio åkte jag och Jens till Hälla. Där höll dom på att köra hö för fullt! Gick upp till Sarah och var där ett tag, sedan fick vi så dåligt samvete båda två över att vi inte hjälpte till så vi gick ner och körde lite hö!
Åt lite mat när vi var klara sedan drog vi upp till stan för att kika om min telefon var klar, som varit inne på lagning i en månad!!! Dom sa att det skulle ta två veckor och det har tagit dubbelt så lång tid, men dom hade skickat tillbaka den idag så jag får den om någon dag som tur är!
Drog vidare till Borlänge och kupolen när jag var klar i stan. Blev en kjol, tubtopp och hårsnoddar som fick följa med hem!

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag hoppas att du fortsätter med att uppdatera din blogg - den har verkligen potential :D!

2011-07-20 @ 20:43:33
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback