Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Snart helg!

Jag borde ha gått och lagt mig för länge sen, idag igen! Men har man mycket trevliga kompisar att prata med så blir det sent. Men nu ska jag försöka säga hejdå till alla och sova. Vet ju hur jobbigt det är att gå upp på morgonen. Bara en lång jobbdag kvar, sedan kort jobbdag och sen helg! Och det betyder massa trevligheter och sedan ledig i två veckor. Hur skönt som helst! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback