Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Fullt upp

Rätt trött i hela kroppen idag av all hökörning igår! Det ska kännas att man gjort något ;)
Sov till tolv idag och det var välbehövligt att sova ut. Åt lite frukost sedan åkte jag och Jens till Sarah och Tilde. Fikade och solade ett tag. Gick sedan ut till stallet och fixade. Mockade åt två och red tre! Var ju ganska slut när jag var klar med allt!
Om jag tyckte Ursulla gick bra igår så var det ingenting jämfört med idag! Riktigt kul att rida henne när man får någonting tillbaka av henne. Fin häst!

Lika bra att jag går och lägger mig nu om jag ska orka upp och jobba 10-14 i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback