Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Borde sova

Egentligen är jag jättetrött och borde sova, men jag vet inte riktigt varför jag är vaken! Alltid lika jobbigt att gå upp på morgonen för att åka till jobbet. Ändå är jag uppe sent varje kväll ändå, smart tjej.
Jag hoppas dom sista jobbdagarna den här veckan för jag vill ha helg och roligheter! Ska ut på skojsigheter med bästa tjejerna och det kommer ju inte bli annat än bra! Ge mig helg nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback