Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Stalltjänst

Herregud vad jag är trött! Skulle kunna somna vilken minut som helst. Har som sagt stalltjänst idag så var i stallet halv åtta. Var bara jag och Helena idag så allt tog extra lång tid. Mockade åt ca 10 hästar, fixade mat åt alla och så. Sedan var jag hemma en halvtimme och sedan åkte jag tillbaka till stallet och red Felicia och Bonna.
Felicia var inte så rolig att rida tycker jag. Hon stannade och vägrade gå och stegrade sig istället. Gav upp efter ett tag och red i ridhuset i stället. Lite bättre där inne, men ändå inte bra. Donna däremot var en dröm! Vi pulsade i snön och det tyckte hon var riktigt jobbigt. Testade att trava lite ute men det fungerade inte bra. Hon var pigg som bara den och älgade på och jag hade noll kontroll. Blev trav och galopp i ridhuset i stället. Då var hon riktigt fin och jag blev lite småkär i henne. Absolut en häst jag vill rida mer :)

När jag ridit klart släppte vi in alla hästar, packade mat och tog av täcken sedan åkte vi hem.
Helena kommer när som helst och hämtar mig igen så åker vi till stallet för sista gången idag och nattar hästarna :)


Bonna :*

Kommentarer
Postat av: m ♥

Okej :/

2011-01-02 @ 22:58:45
URL: http://miski.blogg.se/
Postat av: MEREI

- fin header du har !

2011-01-02 @ 23:01:36
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback