Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Jobb jobb

Då återstår det bara två jobbdagar kvar! Tycker det är sjukt att det är julafton snart. Har noll julkänsla och det känns värdelöst med julafton i år. Köpte några fler julklappar idag bara för att jag inte kan låta bli och älskar att ge bort saker och göra folk glada! Väntar bara på en julklapp sen är jag helt klar!

Är helt död om kvällarna när man kommer hem. Men det får man väl vara vara om man jobbar 10-20? Tänkte göra lite makaroner nu så jag har matlåda till i morgon. Sedan blir det duchen och sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback