Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Hard work work

Fick massage av Faster i morse som är massör. Det var både skönt och gjorde ont. Var en aning stel som jag alltid är så bokade in massage på onsdag nästa vecka också, great!
Jobbade mellan 12 och 20 idag. Börjar bli rätt så mycket folk nu! Blev kebabpizza till lunch och guuud så gott det var. Är nästan mätt än, haha.

Kikade på när syskonen spelade innebandy efter jobbet. Dom spelade mot varandra och det blev oavgjort med 1-1. Min bror var så klantig så han stukade även foten, bra jobbat!

Nu blir det sängen om jag ska orka jobb 10-20 i morgon! Money, money!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback