Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

When I see your face, there's not a thing that I would change

Blev inte mycket sova i morse då jag skulle upp och hjälpa till på påskhoppningen i stallet. Tänkte vara i stallet klockan nio men riktigt så blev det inte. När jag var på väg till stallet mötte jag Martina som hade polisen efter sig. Vände och stannade vid henne. Fick visa körkort och blåsa. Men det var inga problem så det var bara att köra  vidare, tack och lov.
Stod på banan under hela tävlingen och sen hade vi usmöte. Fick lov att mocka åt Tim också eftersom småungarna inte hade gjort det. Åkte hem och sov lite innan jag åkte till Tösen.
Gick ganska bra att rida henne förutom i vänster galopp då hon bara springer iväg. Hon är tjock som en köttbulle, har ingen kondition och orkar ingenting just nu. Men det kan ju bara bli bättre!

I morgon får jag inte heller sova utan då ska jag följa med Hanna när hon ska på tävling :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback