Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Värdelöst

Åkte hem till Malin igår kväll för att kika hur hon har det i huset hon och Daniel har flyttat till. Fick även äta hemgjord pizza med dom och det var mums. Orkade inte åka hem så jag sov kvar på deras soffa. Malin skulle upp och jobba i morse så jag åkte hem samtidigt som hon åkte.

Tina var sjuk idag så pappa skulle bli själv på jobbet idag, så jag hoppade in och jobbade tre timmar. Hade ju ändå inget annat för mig så jag kunde lika gärna göra lite nytta.

Åkte till statoil efter jobbet för jag var sugen på mjukglass. Sarah jobbade själv så jag stannade kvar där och gjorde henne sällskap tills hon slutade. Ska ta mopeden till henne nu och ha myskväll med henne eftersom planerna som var tänkt, sprack. Rätt värdelös helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback