Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Ska man eller ska man inte?

Har varit på två möten nu på kvällen. Hade USmöte först och det blev massa flum och skratt som alltid. Vi kan verkligen inte ha ett seriöst möte och mötena tar extra lång tid eftersom vi skrattar bort massa tid.
När vi var klara med mötet så hade vi möte med ridlärarna om ULK. Blir väl så att man ska gå det och det verkar var superkul. Planerade lite saker som jag tror kan bli roliga, det visar sig!

Fick ett mail för ett tag sedan som gjorde att jag fick väldigt mycket beslutångest. Det var om att åka till Globen horseshow och jobba i år igen. Jag var ju där förra året och jobbade. Det var grymt kul och man träffade så mycket roliga folk fast det var jobbigt och man fick inte mycket sömn.
Vet inte om jag ska åka dit och jobba i år eller inte. Jag ska dit hur det än blir.
Om jag jobbar så får jag ju se så mycket mer än själv showen. Får se allting bakom scenen och framför allt så får jag allt gratis. Sista dagarna är inte så roliga. Då är alla trötta och vissa blir irriterade utan anledning och börjar skälla på alla.
Vet verkligen inte hur jag ska göra! Kommer ju kosta massa pengar om man inte åker dit och jobbar...

Vad tycker ni jag ska göra?


Briars avsked!

Min fina bukett jag gjorde helt själv!

Kommentarer
Postat av: N

sv: jag svarar på kommentarer, ska snart till skolan :(



åh, jag vill så gärna jobba på horse show. jag har försökt få jobb, men jag vet inte hur man gör? hur får du jobb? :)

2010-09-06 @ 08:17:28
URL: http://blackijacki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback